torsdag den 31. marts 2011

Regnvejr, fødselsdag og dyr :)

I dag har været en rigtig god dag.. Dagen startede med at jeg blev hentet af Eva.. Vi var nede og handle og så nede i blomsterbutikken, hvor jeg mødte to af mine tidligere kollegaer.. Rigtig dejligt :)
Efter det kørte vi ud til Elisabeth, som havde fødselsdag i mandags, men der kom vi ikke derud.. Elisabeth er en kvinde som har en helt fantastisk gård, hvor jeg er kommet ude siden 2007.. Hun havde på et tidspunkt en hundekennel og havde over 30 sorte formel 1 labrador hunde.. Nu har hun så kun hanhunden Nickie tilbage.. Udover det avler hun heste og har omkring 15 heste, så der har altid været meget at se til :)
Elisabeth og alle hendes dyr betyder utrolig meget for mig, så glædede mig til at komme ud til hende..
 Vi fik set på hestene, drukket the og spist kage og snakket en masse.. Især en masse dyresnak :) Rigtig hyggeligt..

Elisabeths smukke gård og smukke dyr.. Jeg rider på min darling Sophie og hundene følger efter.. Hyggeligt :)

Efter det tog jeg med Eva hjem.. Eva er min gamle dansklærer fra folkeskolen og en af mine forældres bedste venner.. Eva og hendes mand bor også på en rigtig skøn gård hvor de har to heste, to katte og verdens næst sødeste hund Anouk :) Jeg er meget derude og rider, drikker the, hygger, spiser, sover, passer dyr, nyder naturen, passer stald, går ture osv..
Selvom det har regnet rigtig meget i dag, så besluttede jeg mig for at gå en tur med Anouk.. Jeg ville ikke så gerne ha så meget med hestene at gøre, fordi jeg havde mine nye jeans på, så det blev til gårtur i stedet..
Det var en rigtig dejlig tur.. Vi fandt både en død fugl og et rådyrkranie.. Så det var en virkelig en go tur i hundemålestok :D
Jeg elsker Anouk rigtig højt og hun er min terapihund.. Hun er den bedste trøster.. Når jeg kommer grædende ned til hende, sætter hun sig helt tæt ind til mig og læner sig op af mig og bliver siddende til jeg rejser mig..
Inden jeg fik Silke var hun tit hjemme hos mig, fordi jeg havde brug for hende så tit.. Når Silkes løbetid er ovre, skal hun også på besøg hos os, og så skal vi ned til vandet, så de kan drøne rundt (Silke) og bade (Anouk)
Da vi kom tilbage igen gik vi ind i stalden og hyggede med Eva og de to søde katte: Albert Adolf Mgala (og måske noget mere) og Solvej (som er en hankat, så jeg har bestemt mig for at jeg vil kalde ham Dexter fra nu af)  
Jeg blev desværre nødt til at tage hjem, for jeg har jo også selv en dejlig bandit, som skulle luftes.. Trods regnvejret besluttede jeg at vi skulle en tur til fjorden.. Vi blev rigtig våde, men det var en dejlig tur..


Anouk og jeg på en gråvejrsdag for et par år siden :)

Nu vil jeg op i seng, fordi i morgen er der også fuldt program.. jeg skal til psykoedukation på psykoterapeutisk klinik i Aalborg.. Det er første gang, så jeg er meget spændt.. Efter det skal mor og jeg ud og ose lidt i byen.. Glæder mig meget :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar