fredag den 11. marts 2011

Mine kager pt 3

Denne Totoro-kage lavede jeg til min søsters fødselsdag sidste år.. Jeg vælger at vise lige præcis denne kage i dag, fordi jeg savner hende rigtig meget i dag.. Eller det gør jeg altid, men har tænkt ekstra meget på hende i dag.. Jeg elsker dig Tine <3

Selvom min søster blev 25, så var jeg ikke i tvivl om hvordan kagen skulle se ud.. Den skulle ikke være pusse-nusset med blomster i pastelfarver og heller ikke stilet og "voksen" Hun skulle da ha en Totoro-kage, fordi hun elsker Totoro og også har lært mig at elske dem.. Kagen endte med at blive en af mine yndlingskager nu hvor jeg tænker tilbage; den blev rigtig flot, smagte rigtig godt og vigtigst: Tine elskede den :)


Totoro-kage

2 chokoladebunde og 1 marengsbund fyldt med tobleronecreme og brombærmousse

Kæmpe Totoro, hans to små totoro venner og små sorte dust bunnies :)
Mmm.. :)


1 kommentar:

  1. Det var bare en MEGAgod kage. Den smagte virkelig, virkelig godt, og Totoro var så fin! Jeg glæder mig til at se hvad du finder på næste gang. :)

    SvarSlet