søndag den 20. marts 2011

!!!!!!!

AaB har lige vundet 1-2 over Lyngby og det var bare så sindssygt vigtigt!!! Det var en af de vigtigste kampe meget meget længe.. Mine øjne blev blanke og fik gåsehud over hele kroppen da bolden kom ind over stregen.. Mange mente at vi ville rykke ned, hvis vi tabte i dag.. Det troede jeg nu ikke, men det er SKØNT med 3 point på kontoen! Nu ligger alle bundholdene meget tæt, så vores kamp for overlevse bliver lettere!! Mit hjerte vil altid være rødt og hvidt, om så vi spiller i 3 division.. Jeg elsker den klub og det kan intet ændre.. Augu fylder også 30 år i dag, så sejren må være den bedste fødselsdagsgave han kunne ønske sig!! Tillykke Augu!! :D

Guldfest i 2008 :D

Kamp for overlevelse i 2011!!

Augu og jeg :) Taget i fredags, hvor vi mødte ham i Aalborg! Bedste oplevelse meget meget længe!

2 kommentarer:

  1. Jeg fik kuldegysninger da jeg læste(!), at vi havde scoret i allersidste øjeblik. Endelig er heldet lidt med os! Og så fik jeg kuldegysninger igen, da jeg læste dit indlæg - på den gode måde altså. :) FORZA DE RØDE!

    SvarSlet
  2. Ja jeg ville gentlig ha skrevet noget mere, men var (er) lidt oppe at køre, så det blev ikke til så meget.. Men for helvede hvor var det sindssygt og vigtigt!!
    Due kom in i 2. halvleg og var bare kæmpe go!!

    SvarSlet