onsdag den 2. marts 2011

Ups and downs

Jeg er ærlig talt godt og grundig træt af det hele i dag.. Jeg er nødt til hele tiden at holde mig beskæftiget, for ellers kommer jeg til at tænke for meget og bliver ked af det..
Det er rigtig fustrerende, fordi igår havde jeg en virkelig go dag hos min veninde Christina  i Randers.. Vi var først nede i byen og shoppe, hvor jeg fik købt en masse fine ting (som jeg blogger om i morgen) På vej hjem fra byen købte vi en lækker omgang sushi fra SUSHISUSHI.. Jeg fik makier og nigirier med tun, og det var bare rigtig lækkert! Så tog vi til tupperware-party, hos en af Christinas gamle veninder.. Det var rigtig fint at se udvalget, men hold kæft hvor er det dyrt og meget af det er helt utroligt grimt!! Så jeg fik købt lidt bageting og Christina købte ikke noget.. Så der går nok lidt tid inden vi skal til tupperware-party igen ;)
Efter det snuppede vi en pizza og noget slik på vej hjem, hvor vi snakkede om hvordan hendes fødselsdagskage skal se ud.. Hun har meget snart fødselsdag og hun har spurgt om jeg vil lave en kage og nogle cupcakes, og det vil jeg jo rigtig gerne :) <3

Men i dag er humøret og energien helt anderledes.. Jeg gik over med Silke til min mor, da jeg vågnede, fordi jeg ville rydde op og odrne en masse ting i lejligheden.. Men da jeg kom hjem igen, gik jeg op i seng og læste lidt og så lagde jeg mig til at sove, og så sov jeg over 4 timer..
Nu er Silke her igen og Mille er i puttehumør, så mon ikke aftenen bliver lidt bedre?
Og Silke har lige fået mad, så nu sidder hun og bøvser.. Godt jeg har mine fantastiske dyr <3

Lækker, lækker sushi :)

Lækker ostepizza :D Nammenam!

Silke skaber sig som altid :D

Mille hjalp med at lave aftensmad :) Lækker lasagne..

1 kommentar: