mandag den 21. marts 2011

Nye bukser




Både Silke og jeg har fået et par nye bukser.. Jeg tror nu umiddelbart at jeg er mere glad for mine end Silke er for sine.. Hun er ellers meget go til at gøre sig selv ren og hun drypper faktisk næsten aldrig uden bukser, men når man har gulvtæppe, så er der ikke nogen grund til at tage chancen..
Jeg ELSKER mine nye bukser.. De er fra H&M og de sidder bare på den helt rigtige måde.. De har hængerøv, elastik i taljen og sidder stramt på underbenet.. NICE :)

2 kommentarer:

  1. Ej hvor er de flotte, Mette! I want some. Silke ser en lille smule betuttet ud over sine nye klæder ;-)

    SvarSlet
  2. Taak søde.. Jeg er også virkelig glad for dem.. De har dem også i Randers inde i byen, mener jeg nok :)

    Jaa hun er ikke videre begejstret, men sådan er det jo desværre.. Det forstår hun bare ikke helt :p

    SvarSlet