onsdag den 30. marts 2011

Onsdag

I dag har faktisk været en rigtig go dag.. Jeg er begyndt på en ny slags terapi ude i en by, der hedder Døstrup.. Og det er faktisk rigtig godt.. Det er nogle psykologistuderende fra Aarhus universitet, der skal prøve et nyt behandlingsforløb på os.. I starten var jeg lidt skeptisk, men da jeg gik derfra i dag, var jeg rigtig glad.. Ikke mindst fordi hende jeg snakker med, bare er helt vildt sød :)
Da jeg var færdig derude, blev jeg hentet af Mor, Eva og Silke og vi kørte ind til Hobro, for at kigge butikker.. Det var rigtig hyggeligt og jeg fik en bluse fra Vila og en ny fed sommerjakke fra Vera Moda.. Jeg lægger billeder ind senere, hvis jeg får taget nogle gode nogen :)
Da jeg kom hjem lavede jeg aftensmad, så Bonderøven og Desparate Housewives.. Og lige et enkelt afsnit af Dexter.. (Igår så jeg syv!) Og jeg skal op i seng og se et afsnit (eller tre) mere inden jeg skal sove :) Hvis mine små banditter da giver mig plads i smørhullet.. Mon ikke? <3



Den anden dag var jeg på biblioteket, hvor jeg lånte skønne bøger, bla. Krudtugler og kanelsnegle skrevet af Sif Orellana.. Det er en skøn bog.. Hun er en frisk og kreativ pige, med en masse sjove ideer.. Bogen er jo henvent til børnefamilien, så der er jo mange ting, som jeg ikke kan bruge til noget, men det er hyggeligt at læse.. :)
Der er også en masse fantastiske opskrifter og jeg skal helt sikkert prøve flere af dem, men jeg ville jo selvfølgelig starte med en opskrift i den søde afdeling :) Og jeg besluttede mig for at prøve "Pop Overs" eller det sødere navn pandekageboller.. De er rigtig skønne og luftige.. De er perfekte til en brunch synes jeg, da man både kan spise dem med smør og ost, men min favorit er helt sikkert at spise dem drysset med flormelis.. Mmm :) Opskriften kommer i næste indlæg :)


Pandekageboller :)

2 kommentarer:

  1. Det lyder sgu godt, søs. Jeg vil gerne smage sådan en pandekagebolle engang! Og ligge i smørhullet mellem dine dyr.

    SvarSlet
  2. Ja du kan smage en i påsken.. Så kan vi lave brunch en dag :)

    SvarSlet