lørdag den 19. marts 2011

Uglekage

I dag har vi holdt min søsters for-fødselsdag.. Hun bliver 26 på torsdag.. Men der er hun jo helt ovre i København, så der kan vi ikke fejre hende.. Så i dag havde vi Bedstemor på besøg og vi fik varm chokolade med flødeskum, vandbakkelser og så lavede jeg en kage til hende.. Det har været en virkelig hyggelig dag med min fantastiske familie :)
Min søster elsker ugler og elskede dem langt inden det blev "moderne" med ugler.. Så der var overhovedet ingen tvivl om hvad, der skulle være på kagen.. Jeg ville egentlig gerne ha lavet én stor ugle, men så ville den komme til at ligne sidste års fødselsdagskage for meget.. Så derfor besluttede jeg mig for små ugler og japanske kirkebærtræer :)



Uglekage




Min søsters KÆMPE stykke! :D

Kagen er lavet af tre lyse bunde med tobleronecreme og hindbær- hvid chokolademousse.. Hindbærmoussen havde jeg i fryseren og tobleronecremen lavede jeg også i sidste uge, så det var hurtigt lavet.. Og det var godt, for havde ikke så meget tid.. Så opfindsomheden bliver større ved næste kage :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar