torsdag den 3. marts 2011

Drømme om påfugle

Igår da jeg sov til middag havde jeg en fantastisk drøm.. Jeg drømte noget om en stor fest på en strand, sammen med en masse mennesker fra forskellige tidspunker i mit liv (+ The Situation fra Jersey Shore!!! Han ødelagde lidt den smukke stemning)
Jeg havde den smukkeste smukke kjole på og den sad bare perfekt.. Den havde de smukkeste blå og grønne nuancer som fra en påfugl.. Den faldt helt perfekt og glimtede i lyset fra faklerne og månelyset :) Men ja, det vigtigste var jo nok ham jeg mødtes med på stranden.. Og hvem mon det var? Hmm.. Men det var fantastisk og ligesom i en.. Ja en drøm! Det er sådan en drøm, man ikke vil vågne fra, men det gør man jo desværre :(


 Kjolen lignede ikke nogen jeg kunne finde på nettet, men hvis man mikser de to her, så kunne den komme til at ligne :)


Og kjolen var jo som sagt i de smukke farver fra en påfugl.. Og det er jo et af mine store ønsker at få tattoveret en påfugl i albuen og på underarmen.. Jeg har snakket med en tattovør om det, så det er bare pengene der mangler :(


Min påfugl skal ligne den her i kropsholdning og med halen slået ned :)

2 kommentarer:

  1. Jeg tror din tatovering bliver så smuk!

    SvarSlet
  2. Ja det tror jeg også.. Jeg glæder mig rigtig meget til at få den.. Men i første omgang bliver det jo uden farver, for har umuligt råd til begge dele på en gang :(

    SvarSlet