tirsdag den 15. marts 2011

Millen









Jeg har lånt en del film ud til to af mine venner, så der er kommet et hul i min dvd samling.. Det tog ikke Mille ret lang tid at finde ud af, men hun gad ikke været der ret længe.. Måske fordi hun blev fotograferet? :)
Mille er en rigtig kat; hun går ovenpå alle skabe og reoler, finder huler i skabene, dynerne og tomme kasser og plastikposer er også et hit at have hule i.. 
Mille er af den overbevisning af vasketøjskurven ikke skal stå op men ligge ned.. Den bliver brugt til at sove i, lege i, hvæse klør i og bide i.. Skøre dejlige kat :)

2 kommentarer:

  1. Hehe, det er først nu at jeg har set Silkes nysgerrige snude på det midterste billede :)

    SvarSlet
  2. Haha, nurh, hvor er hun bare sød! Og en rigtig typisk kat. :) Silkes snude var det første jeg så, det ser virkelig sjovt ud. :)

    SvarSlet