onsdag den 9. marts 2011

Forårsfornemmelser

Udenfor skinner solen så smukt, og i den mørke jord pibler det ferm med små grønne toppe og mange af dem ender endda en lille blomst.. Jeg er selv så heldig at have vintergækker og erantis i min have :)
Indenfor har jeg en masse forårsløg, som jeg også har vist billeder af før, men de forandrer sig jo fra dag til dag..
Jeg elsker forår.. Forår emmer af håb og lysere tider.. Og igen i år bilder jeg mig selv ind, at jeg også selv går imod lysere tider, og ikke kun resten af verden..


Smukke perlehyacinter dyrket i vinduet og vintergækker fra haven :)
Se hvor solen skinner :)
Hvis den her ikke emmer af forår, ja så ved jeg ikke hvad der gør :)
Men hey! Der er jo stadig koldt, så købte de her dejlige støvler i dag.. De er fra Friis & Co og kostede kun 200 kr.. De bliver min redning, på sene tisseture med Silke :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar