tirsdag den 15. marts 2011

Fødselsdagskager til Christina pt 1

Igår blev en af mine aller bedste venner 22 år gammel.. Det skulle selvfølgelig fejres med masser af god mad, fantastiske mennesker, sprut og kager..
Christina har altid elsket mine kager og bad mig derfor om at lave masser af kager til hende.. Og det ville jeg jo rigtig gerne.. Jeg ville bage hele verden til hende, som jeg tit siger til hende <3 Hihi
Christina ville gerne have noget rigtig tøset, noget med chokolade og blåbær cupcakes.. Og ellers havde jeg frie hænder, så det var jo en sjov udfordring..
Jeg har mest lavet kager til folk jeg kender meget godt, udover én anden gang, så jeg var meget meget nervøs over hvordan kagerne ville blive modtaget.. Jeg rystede helt og fik meget stress da vi skulle gå ind med kagerne i stuen, men det gik bare så godt.. De var allesammen så søde og venlige.. :)


Sommerfugle-kage





Kagen består af tre lyse bunde med blåbærmousse og tobleronecreme og så er den smurt op med chokoladeganache

3 kommentarer:

  1. Hvor er den bare SINDSSYGT flot! :O Det må da være den fineste du nogensinde har lavet. :)

    SvarSlet
  2. Tak søde.. Jeg er også rigtig glad for den.. Men du får forhåbentlig en der er lige så flot i weekenden :)

    SvarSlet