tirsdag den 1. marts 2011

Kagebøger

For et par uger siden fik jeg tre fantastiske kagebøger fra amazon, men jeg har ikke fået blogget om dem endnu, så det vil jeg gøre nu..
Der findes efterhånden ikke en kagebog på dansk, der er værd at have, som jeg ikke har.. Så må man jo kigge uden for landets grænser :) Så jeg endte med at bestille tre fantastiske bøger: The Hummingbird Bakery Cookbook, 1000 ideas for decorating cupcakes, cookies & cakes og  Bake me I'm Yours... Cupcake Love..
De er alle tre rigtig  gode, men er især vild med bogen med de 1000 idéer, som er en bog fyldt kun med smukke billeder til inspiration :)







Den næste kagebog jeg gerne vil ha er en bog om franske makroner eller macarons :) Men HOV, nu har jeg sgu lige bestilt den.. HAHA.. Jeg er frygtelig :D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar