fredag den 1. april 2011

Godnat

Nu orker jeg ikke mere for i dag.. Jeg har haft en rigtig go dag i dag.. Har været til psykoedukation for første gang i formiddags og det var bare rigtig godt :)
Efter det tog mor og jeg ud i City Syd, hvor vi købte lidt dejlige ting.. Kommer evt ind senere :)
Da jeg kom hjem kl 17.30 plantede jeg blomster ud, handlede ind, fulgte Silke over til hendes gode ved Sika.. Efter det stod den på opvask og nu har jeg lige taget de sidste cupcakes ud af ovnen, så nu står der 28 cupcakes på risten og køler af :)


Jeg har også fuldt program på i morgen.. Det orker jeg bare slet slet ikke.. Men det skal jeg.. Så nu vil jeg op og sove indtil kl 13:00 i morgen!! Godnat <3

Silke skal altid lige starte med at vise at hun bestemmer ;)

Og så går den vilde jagt :D
(Læg i øvrigt mærke til Silkes skøre hale)

Søde, smukke Sika <3


Banditterne håber på godbidder :D


1 kommentar:

  1. Hihi, fantastiske billeder! Silkes hale er helt skør. Og Sikas udtryk på det sidste billede er priceless!

    SvarSlet