torsdag den 28. april 2011

Lyserød onsdag

I dag (onsdag) har jeg været til terapi i Døstrup og det var som altid rigtig godt.. Jeg havde meget angst om natten, og var vågen hele morgenen, men jeg klarede det.. Og det er jeg rigtig glad og stolt over..
Efter det mødtes jeg med Regitze.. Hun har sidste dag på arbejdet i hjemmeplejen i morgen inden hun tager på guideskole i Spanien på søndag.. Hun havde derfor spurgt om jeg ville hjælpe hende med at lave nogle kager og det ville jeg selvfølgelig :)
Vi havde det SUPER hyggeligt og lavede de fineste tøsede cupcakes, så Bonderøven og gik en dejlig tur :) Jeg kommer til at savne hende uendelig meget :(
Selvom dagen har været ok, har der hele tiden været nogle meget mørke tanker hele tiden som jeg har prøvet at skubbe væk.. Regitze var heldigvis meget forstående og hjalp mig med at få ordnet nogle dumme ting og få ryddet lidt op..


Smukke grene fra min Onkel og Tantes have :)

Nogle af de søde kager

3 kommentarer:

  1. Det ser rigtig godt ud. Det er synd for dig, at Regitze rejser. Jeg vidste ikke, at det allerede var nu. :(

    SvarSlet
  2. Jeg ville gøre næsten hvad som helst for at prøve at smage dine kager! De ser mega gode ud! - nogle af dem er bare for flotte til jeg ville turde spise dem!!
    Det er en fin blog du har lavet dig Mettemus. Det er rart at jeg må følge lidt med i hvordan du har det og hvad du går og laver!
    Kærligst Mathilde
    p.s jeg regner med at være hjemme næste weekend (altså d. 6,7,8) hvis du har tid og overskud kunne vi jo gå en hyggetur:) skriver når vi kommer tættere på :-*

    SvarSlet
  3. Hej Mathilde..
    Du skal nok få lov til at smage mine kager en dag :)
    Jeg vil meget gerne være sammen med dig i den weekend, jeg har nemlig ingen planer skulle jeg mene.. Glæder mig! KYS

    SvarSlet