lørdag den 9. april 2011

This is not good

Jeg har ikke haft min computer tændt i en uge.. Jeg har haft angst, for at tænde den.. Hold kæft jeg har følt mig svag og dum.. Hvorfor fanden kan jeg ikke engang tænde min computer?
Men i aften tvang jeg mig selv.. Det var meget svært, og måtte gå til og fra.. Men jeg klarede det.. Min startside på nettet er facebook, og hvem mon har fået nyt profilbillede med den nye lover? BANG!! Og så fortrød jeg virkelig at jeg havde tændt computeren..
Men jeg bestemte mig for at blokere ham, men endte med at slette ham.. Det slog mig meget hårdt, men hey, nu er han væk og der skal han bare blive!!!!!
Føler det lidt som en lettelse at han er slettet, nu hvor jeg har tænkt over det e flere timer.. I morgen skal jeg pakke billeder, gaver, breve fra ham væk.. Christina kommer heldigvis i morgen og hjælper mig.. Det er jeg meget glad for <3 Så må vi se om noget skal brændes..
Hold kæft hvor kan jeg ikke sove.. Det hele kører rundt og mange rigtig dumme tanker kører rundt.. Men jeg tager noget mere medicin, så jeg bliver slået ud om lidt.. Hej hej!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar