mandag den 11. april 2011

Stakkels lille Silke


Av for sulan :(

Silke synes tydeligvis ikke det er sjovt at ha sok på!

Nu med sok <3


I lørdags kom min lille Silke til skade.. Under vild leg ude i haven, så jeg pludselig at hun blødte meget fra den ende pote.. Og tror ikke hun selv havde opdaget det, for hun var smurt ind o blod og mudder og var klar på mere leg.. Men den onde hundemor tvang hende hjem i pote-bad, så alt skidtet kunne forsvinde..
Jeg gik hjem til min mor og hun hjalp med badet og rådgivning.. Men vi blev enige om at når alt blodet var væk, så var det ikke så alvorligt alligevel.. Heldigvis :)
Jeg ringede ud til en ven, som har haft en hundekennel og fik nogle gode råd.. Hun sagde jeg skulle holde det rent, smøre med aloe vera propolis creme og give hende en sok på, når vi gik tur..
Sokken syntes Silke nu ikke var ret sjov i starten, men nu er hun fuldstændig ligeglad..

2 kommentarer: