mandag den 25. april 2011

Monday Blues

Det hele kører virkelig rundt i hovedet på mig.. Jeg har haft en skøn påske og en LORTELORTEKLAMLORTE påske.. Dejlig fordi Regitze har været hos mig fra lørdag til i dag.. Vi var til Kato oppe i Hobro Hallen.. Der skete så mange ting at jeg ikke magter at fortælle om dem.. Men Kato var nice nok, men han er blevet lidt arrogant, syntes vi.. Og Jon var syg.. :(
Men N´s nye lover stod i baren, med sine perfekte lange ben, klamme extensions og vampyr-tænder!! (Ikke på den nice Cullen måde, men på en "Du burde virkelig bare holde din klamme kællinge-mund lukket, og skride af helvedes langt væk fra N")
Og jeg har været så gal, sur og aggresiv på alle.. Jeg havde lyst til at smadre kællingen og ikke mindst N, for at flygte for tingene, fordi det blev for svært.. Du ved jo at vi hører sammen.. Den eneste grund til vi ikke kan være sammen er at jeg er syg.. Men jeg bliver rask.. Så vi kan være sammen igen og leve det liv vi begge ved er bestemt for os.. Jeg ved at du ved inderst inde, at du kun er sammen med hende, fordi jeg er for syg.. Men jeg bliver rask igen N, og så skal du være min for evigt..  

Men det hele endte med et TOTAL BREAKDOWN midt på Buddy.. Flot, elegangt, smart og rigtig sødt ved Regitze og Mathilde (som jeg i øvrigt ikke har snakket med længe, og så læsser jeg bare af på hende.. FLOT), som blev tvunget til at høre på alt mit ævl, som jeg ikke tør fortælle når jeg er ædru..
Det er da utroligt at folk ikke synes jeg er sejere end de synes, nu når jeg virkelig har SÅ meget styr på mit liv..

Nu magter jeg ikke at skrive mere.. Jeg bliver ked af det.. Og vil jeg ikke være mere i dag.. For jeg har fået en fantastisk nyhed, som jeg vil skrive mere om en anden gang <3
 <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar