torsdag den 30. juni 2011

I dag..

I dag har jeg :

- aflyst en aftale med mor og Eva.. Skulle ha været med dem i Aalborg, men magtede det bare overhovedet ikke..

- sovet til kl 17:30.. Jeg stod på kvart i ni og kunne tydeligt mærke på min krop at jeg skulle blive hjemme.. Og så gik jeg i seng igen.. Og sov hele dagen væk..

- haft dårlig samvittighed, fordi far har knoklet og arbejdet i min have de sidste dage og jeg har slet ikke været i stand til at deltage..

- har jeg følt mig alene.. Ikke kun fordi folk er ude og rejse, men jeg ER alene.. De ville jo ikke være sammen med mig alligevel, hvis de var hjemme..

- har min mor lavet en af mine livretter; boller i karry.. Og jeg spiste alt for meget.. Og fordi jeg ikke havde spist hele dagen, fik jeg meget ondt i maven :(

- haft ondt i halsen, hovedet og er tung og træt i hele kroppen.. Magter virkelig ikke, hvis jeg skal til at blive syg..

- været en tur ved fjorden med far og Silke.. Silke svømmende for første gang nogensinde.. DYGTIG hund <3

- været ked og frustreret over min situation.. Hele mit liv går uden jeg kan nå at følge med.. Jeg venter, venter og venter på at få hjælp, men ingenting sker der.. Nu har jeg snart ventet et år!!!

- haft lyst til at give op..


3 kommentarer:

  1. Din sygdom sucks - du gør bestemt ikke. Du er dejlig, er du!

    SvarSlet
  2. Sundhedssystemet er ikke altid super effektivt ):

    Der er så mange der har brug for hjælp, men ikke får det. derfor jeg er ved at uddanne mig til ergoterapeut inden for psykiatrien. har selv stået et sted og haft brug for hjælp, men fik den ikke. så nu vil jeg gøre alt for at hjælpe (:

    jeg er lige begyndt at læse med her på bloggen og nyder det rigtig meget :) Jeg er selv fra Aalborg af, skægt som verden er lille :)

    hej igen. Louise :)

    SvarSlet
  3. Hej Louise..
    Det er dejligt at du vil hjælpe andre, især indenfor psykiatrien - det er der virkelig brug for.. Jeg havde også meget glæde af ergoterapien da jeg var indlagt i Aalborg..

    Jeg er glad for du kna li min blog - det betyder meget for mig.. Jeg har i den sidste tid haft meget svært ved at skrive.. Har fælt at tingene var irelevante og så var jeg træt og så blev det aldrig til noget..

    SvarSlet