lørdag den 18. juni 2011

Lørdag

I dag har jeg ikke lavet så meget.. Jeg har været meget meget træt de sidste par dage og har sovet 13-14 timer hver nat + mindst en middagslur.. Og i dag var ingen undtagelse.. Jeg vågnede sent og gik en tur med Silke og gik så hjem og sov igen..
Silke er så sød og dejlig; hun kan godt mærke når jeg har en dårlig dag og så sover hun bare sammen med mig hele dagen uden at skabe sig.. Selvfølgelig ville hun helst ud og drøne afsted, men hun bliver også trist når jeg er.. Det er så rørende..

Efter aftensmad hos mor og far besluttede jeg mig for at tage en tur ud og ride.. Jeg havde egentlig mest lyst til at gemme mig under dynen, men tvang mig selv til at tage afsted.. Det er jeg lidt stolt af..
I dag red jeg bare rundt på en stor mark ved siden af gården.. Jeg rider ellers normalt ture derude, men havde min mor med som tilskuer :) 

Jeg red på Oscar, som godt kan finde på at bukke engang i mellem og det må man sige han gjorde i dag.. heh.. Det endte da også med at jeg måtte en tur ned og bide i græsset, men der havde jeg heldigvis fået ham til at stå stille, men havde mistet balancen, så gled ligeså stille ned af ham.. Jeg blev virkelig gal på ham, og vi havde en lille slåskamp inden han overgav sig..
Bagefter hyggede jeg med ham og en anden hest, Cæsar, inde i stalden.. Jeg er SÅ glad for at være kommet i gang med at ride igen.. Tror det kan hjælpe mig rigtig meget, så det er bare med at blive ved :)


Lige nu ligger jeg i sengen og kæmper med at holde øjenlågene åbne, mens jeg hører på Silkes snorken.. Mille var her før, men hun er vist lige ude på en lille aftentur..
På mit natbord nyder jeg synet af en buket med smukke solsikker, som jeg har fået forærende, som tak for en kage.. Super skønt at vågne op til duften af friske blomster!

Nu falder jeg i søvn, undskyld det noget rodede indlæg.. Godnat :)

1 kommentar:

  1. Det er dejligt at høre at ridningen hjælper dig. Dumme Oscar. :) Og sikke en fin buket.

    SvarSlet