mandag den 6. juni 2011

LORT

Jeg er så bange for at borderline kommer til at ødelægge mit liv.. Jeg er bange for at jeg aldrig får mulighed for at komme til at elske igen, og endnu mere bange for at ingen nogensinde kommer til at elske mig..
Hvem vil date en syg pige? Hvem vil være kæreste med en ødelagt, agressiv, knust, underlig, deprimeret meget syg pige? Ingen drømmer om en som mig, ingen fyr drømmer om at dele fremtiden med en som mig, ingen tænker at jeg jeg kan blive den perfekte mor for deres børn og ingen svigermor drømmer om at få mig ind i familien.. 
Hvorfor være sammen med en der vil gøre livet så kompliceret, når man kan finde en sød og normal pige, som kan give en alt hvad man drømmer om uden alt den sygdom og dramatik? Jeg har desværre ikke svaret, for der findes ikke noget svar..

Det er ikke min mening at jeg vil være sådan overfor folk jeg elsker.. Jeg kan ikke styre mine følelser - de styrer mig.. Jeg kan gå fra den største glæde til den dybeste sorg eller vrede på et splitsekund.. Og jeg kan ikke kontrollere det..
Og det er så fustrerende, for det eneste jeg drømmer om er et normalt liv.. Jeg vil giftes og blive mor.. Jeg er som sådan ligeglad med karriere, penge og andre ydre omstændigheder.. Jeg vil bare så gerne opleve glæden ved at få min egen familie..


Men det virker som om at det eneste jeg får er drømmen om kærligheden.. Jeg har hele livet tilbage til at tænke på alt det jeg går glip af.. Jeg kan komme til at se og mærke glæden ude fra, når mine venner bliver gift og får børn.. Men vil jeg nogensinde selv mærke en lille baby vokse inde i maven? Og vil jeg nogensinde komme til at mærke kærligheden mellem to mennesker igen, som jeg gjorde dengang?
Hvem skulle nogensinde få lyst til at elske mig?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar