lørdag den 18. juni 2011

Jordbær-Brownie cheesecake

I dag har jeg bagt en super lækker cheesecake.. Det er første gang jeg selv har prøvet at lave cheesecake, så var lidt spændt.. Det var dog ikke den traditionelle med kiksebund, men en lækker opskrift fra The Hummingbird Bakery..
Kagen består af tre lag: bunden består af en lækker svampet brownie, midten af alm. cheesecake og toppen er jordbærflødeskum.. MÅMS siger jeg bare!! :)
Skriv hvis du vil ha opskriften, jeg gider ikke til at oversætte den og skrive den ind, hvis der ikke er nogen grund til det :)




4 kommentarer:

  1. SHIIIIT, det ser møg lækkert ud! Sådan et stykke kunne jeg godt spise lige nu! Suk..

    SvarSlet
  2. Den ser så lækker ud. Deler du ud af din opskrift vil jeg meget gerne have den :)

    SvarSlet
  3. Mums den ser lækker ud... er du ikke sød at sende opskriften til mig?? bliver nødt til at prøve den!

    SvarSlet