søndag den 26. juni 2011

Sidecut

Jeg har meget længe overvejet at få lavet side- eller undercut, men jeg har ikke været modig nok.. Men i fredags gjorde jeg det sgu ;)
Sidste gang jeg var til frisør, fik jeg klippet omkring 15 cm af, og det var et kææææææmpe stort skridt, så denne beslutning var lettere..
Jeg er simpelthen så glad for mit hår.. Synes det passer rigtig godt til mig, fordi jeg tit ikke har det godt og ikke magter at gøre det helt vilde med mit hår, og nu, selvom det bare er i en hestehale, ser det fedt ud ligemeget hvad :)
Jeg har altid været meget hysterisk omkring mit hår og har altid haft langt glat lyst hår, men det er som om at jo sygere jeg er blevet, jo mere ligeglad er jeg blevet.. Heh er det mon godt eller skidt? :) Jeg er i hvert fald glad, basta..


Nyt hår og ny kjole fra h&m :)

3 kommentarer:

  1. Hold kæft hvor ser det bare lækkert ud! Du har virkelig kant, på en rigtig god måde, og det klæder dit ansigt! Smuk kjole også. :)

    SvarSlet
  2. Tusind tak :) Jeg er også virkelig vild med det selv :)

    SvarSlet
  3. Det er sejt! Jeg ville også gerne prøve det, men tør ik :)

    SvarSlet