onsdag den 1. juni 2011

Et hus i skoven

Da jeg var på Langeland var der heldigvis mulighed for at jeg kunne tilbringe næsten hele søndag med min søde veninde Signe.. Hun er flyttet til fyn, hvor hun læser på uni.. Signe er et skønt menneske, som jeg elsker og beundrer meget.. Signe bor midt ude i skoven i et helt fantastisk smukt hus.. Huset er et gammelt jagthus (kan ikke huske hvad det præcis har været) og ejes af greven på Hvidkilde Gods.. Huset er helt utrolig smukt både udvendigt og indvendigt.. Der er bibeholdt alle de gamle smukke detaljer i huset og huset er fyldt med sjæl og historie.. Jeg fik helt lyst til at flytte derud :) Signe har et (stort) værelse i underetagen og deler bad og køkken med to andre og så bor der en familie ovenpå :)

Sådan kunne indgangen til mit drømmehus sagtens se ud :)

Huset set fra den anden side.. Træstammen er en kattetrappe, så kattene kan komme ind.. Vinduet til højre i billedet er vinduet i Signes værelse..

Smukke Signe foran huset :)

Gavlen taget i en mærkelig vinket for at undgå en grim bil :)

Far og kææmpe rabarber i den store vilde have :)




1 kommentar:

  1. Nej, sikke nogle skønne billeder! Hvor er det bare et dejligt hus. Godt I kunne nå at hygge lidt med Signe!

    SvarSlet