mandag den 27. juni 2011

Marguerit Cupcakes

I sidste uge fyldte min dejlige mor år, så hun skulle selvfølgelig have en skøn kage, men dagen før, blev jeg uvenner med hende og jeg var borderliner i en nøddeskal.. Det gør mig så frustreret at jeg bare ingen kontrol har over mine tanker, følelser eller gerninger.. Jeg kan ikke tænke rationelt og er super overfølsom..
Jeg havde derfor ikke ret lang tid til at lave kagen, så besluttede mig for at lave cupcakes i stedet.. De er nemme at få til at ligne en million på meget kort tid :)
Mor blev heldigvis meget glaf for dem og det er det der betyder mest for mig.. Jeg elsker min mor over alt i verden, så hun SKAL have sin kage - det må bare blive en anden gang.. Så let tog jeg det slet slet ikke dagene efter, men har det efterhånden bedre med tanken om det.. Jeg må og skal virkelig lære at respektere at tingene ikke altid kan være perfekte..







2 kommentarer:

  1. ej, mette, det er bare nogle af de flotteste cupcakes jeg nogensinde har set. de smagte garanteret også fantastisk.

    SvarSlet
  2. Tusind tak Rannvá.. Ja de smagte virkelig godt.. En rigtig chokoladebombe - ligesom min mor elsker det :)

    SvarSlet