torsdag den 9. juni 2011

Cajsa og Bella

Igår var jeg til fødselsdag ved verdens bedste Cajsa.. Hun blev ti år og det eneste hun ønskede sig var en hund.. Hun har plaget og plaget i over et år, men havde fået at vide at hun først måtte få en når hun blev tolv..
MEN, man har jo lov til at være heldig :) Så igår fik hun sit største ønske opfyldt og hun var ude og hente lille Bella med hjem..

Bella er en nuttet lille bomuldshund, og jeg tror det er den helt rigtige hund for Cajsa, fordi den har en go størrelse og et roligt temperament..

Cajsa har leget meget med Silke og været med ude og gå tur, hvor vi har trænet at gå pænt og sit, så Cajsa kunne det når hun engang blev hundeejer..
Vi trænede også lidt med Bella igår; hun fik godbidder hver gang vi sagde "Bella" og vi øvede at gå pænt i snor en lille smule..

Idag har jeg også været ovre hos Cajsa, som var hjemme fra skole.. Vi var ude og gå en lille tur og Bella var så dygtig :)
I morgen skal vi give den bette et bad og en tur i Farmland og købe det sidste Cajsa mangler.. Det bliver rigtig hyggeligt :)


Cajsa sagde også til mig igår at jeg er den sødeste i verden.. Aww.. Hun er et fantastisk menneskde, den lille tøs <3

Min gave til Cajsa bestod af kødben, godbider, legetøj og et lilla hundetegn, som vi skal ud og ha graveret navn på i morgen :)
Bella slapper af :)

Verdens lykkeligste fødselsdagsbarn :D

Hun har så smukke øjne..

2 kommentarer: