søndag den 19. juni 2011

Silke og Themis

For et par uger siden var Silke og jeg barnepige for en stor Hovawart ved navn Themis.. Themis bor ude hos min venindes forældre, så de ringede en dag og spurgte om jeg kunne være hundesitter.. Og det ville jeg selvfølgelig :)
Min venindes forældre har ikke haft Themis i mere end 4-6 måneders tid, så de ville helst ikke sende hende i pension..


Themis er både familie- og vagthund, så der gik nu lige et stykke tid inden hun accepterede Silke, for de har aldrig mødt hinanden før.. Jeg har tidligere, uden Silke, passet Themis, så vi var i forvejen gode venner..
Men da Themis først begyndte at slappe af, skal jeg da nok lige love for at der blev leget.. De er begge lige fjollede og lallede..


Jeg kan selvfølgelig kun tale for mig selv, men jeg savner Themis.. Vi var derude 3-4 gange om dagen i en uge, så nu mangler hun i vores hverdag.. Og er ret sikker på at savner jeg Themis, så gør Silke det i hvert fald også ;)




Silke og Themis klar til leg :)

Themis har ca. verdens største tunge!

Themis prøver at fange pinden i luften..

Buddies ;)

At være meget meget glad :D

Både Themis og Silke fik pludselig færten af noget.. Hvad mon det var? :)

Silke er rigtig glad efter en vild omgang leg med Themis :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar