tirsdag den 31. maj 2011

Århus

Igår var jeg i Århus, fordi jeg skulle besøge min søde veninde Mia.. Mia har været en meget go veninde siden hun startede i min klasse i 5.. Selvom vi har udviklet os i to forskellige retninger, så har det aldrig sat en hindring for vores venskab, fordi vi accepterer hinandens forskelligheder..
Igår fik vi virkelig snakket om rigtig mange ting og vi havde slet ikke nok tid, der ved spisebordet.. Så håber jeg snart kan komme ned og besøge hende igen :)
Mia og hendes kæreste har for nyligt fået en lille killing Angelique og hun er bare sååå bedårende.. Den lille bølle lavede hele tiden sjove ting, så vores samtaler blev tit afbrudt af grin og smil pga det :)

Inden vi tog ud i Mias lejlighed var vi nede i byen, hvor jeg fik købt lidt lækre ting :)

Smukke Mia med lillemissen :)

Love those eyes :)

Bodyscrub, solpudder og sko fra H&M. Syltetøjsglas, kagegafler og cupcakesforme fra Rice. Cupcake-krus fra Søstrene (endelig fandt jeg dem) og hårelastik fra GT.. Jeg købte også en hårbøjle og skjorte, som I måske får at se en anden gang :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar