lørdag den 7. maj 2011

Fuglene synger

Lige nu sidder jeg hjemme ved mine forældre ved min søsters computer.. Min søster og far skriver opgave og jeg stener lidt på nettet, indtil bliver hentet af Signe og Lykke om en times tid.. Vi skal ud til Elisabeth, hvor vi alle tre har redet meget.. Smukke Dina har fået føl for et par ugers siden, så jeg glæder mig meget til at se det :)
Efter det skal vi hjem til mig og lave mad, hygge i solen og når mørket falder på skal vi putte i sofaen med tæpper, puder, the og gode (gyser)film :)


Igår aftes var jeg på Aalborg Stadion sammen med Tine, far og min fars ven.. Det var fantastisk.. Der var udsolgt og folk var forventningsfulde og i godt humør.. Det var en meget vigtig kamp for os, fordi vi har ligget og rodet rundt omkring redrykningsstregen i lang tid.. Så vi skulle bare vinde!!
Og det gjorde vi!! Duncan (jeg synes stadig det er mærkeligt at min alltime hade spiller, har en meget stor andel i vores redning) scorede et fantastisk vigtigt mål, da Lyngby lavede mål i starten af anden halvleg.. Og med 10-5 minutter tilbage laver Augu det mest fantastiske mål og Aalborgs fortabte søn ender med at redde AaB og nu kan ingen vist være i tvivl om at vi overlever!



Stadion kalder nu igen
AaB min kærlighed - min ven
Altid for AaB
Altid for Aalborg
Nordjylland det er mit hjem! 

8 kommentarer:

  1. Årh søde! Det ser ud til at du har haft en rigtig god weekend :) <3

    SvarSlet
  2. Ja.. Nogenlunde i hvert fald :)
    Var du i mariager?

    SvarSlet
  3. Ja det var jeg .. men så du havde skrevet herinde at du havde planer så ville ikke trænge mig på :-*

    SvarSlet
  4. Øv.. Jeg havde skam tid til en lille gåtur.. Men vi må ses næste gang? :)

    SvarSlet
  5. Måske fredag formiddag? der er jeg fri og jeg er hjemme <3 MØS

    SvarSlet
  6. IHH! Der kan jeg ikke.. Jeg går til noget terapi hver fredag fra 10 til 12 i Aalborg :(

    SvarSlet
  7. Sørens også.. Måske jeg også kan lørdag eftermiddag, men er ikke helt sikker på mine planer der endnu <3

    SvarSlet
  8. Nej men ellers når vi det nok engang <3

    SvarSlet