mandag den 2. maj 2011

Projekt "Væk med den store grimme visne busk"

De sidste par dage er blevet brugt i min dejlige have sammen med min far.. Vi har fået lavet utrolig meget derude og nu er den efterhånden blevet smuk at se på.. Det største projekt har været at fælde en kæmpe grim vissen busk, der stod i et bed.. Den var det første man så når man gik ind i haven og den tog alt solen.. Så nu skulle den væk..
Jeg skulle godt nok lige vænne mig til den, for oven i busken vokser der en kæmpe rosenbusk, som nu ser lidt sjov ud, men mon ikke den falder lidt ned? :)


"Før- billede", taget marts..
Ikke lige det bedste "efter-billede" Men man kan se hvor lys og dejlig haven er blevet.. Jeg er så glad for vi fik det gjort :)
Tak for hjælpen søde søde far!

2 kommentarer:

  1. Det ser super ud! Glæder mig til at komme hjem og se det. :)

    SvarSlet
  2. Ja det er blevet sur dejligt :)

    SvarSlet