lørdag den 28. maj 2011

Churchill, blomster og Tranekær!

I sidste weekend var jeg med mor og far på en mini-ferie på Langeland.. Det var intet mindre end fantastisk og vi hyggede os allesammen rigtig meget :)
Langeland er indbegrebet af landlig idyl med bingdingsværkshuse, stråtag, smukke marker og slotte.. Vi brugte meget af tiden på bare at køre rundt i bilen og kigge på den smukke natur og alle de hyggelige huse.. Jeg fik helt lyst til at købe en lille gård og flytte derned, så jeg kunne leve i fred og ro i smukke omgivelser..
Der er så mange billeder jeg gerne vil vise, så de vil blive vist over det næste stykke tid, men jeg vil starte med at vise et lille husmandssted, hvor ejerne havde en lille blomsterbutik og verdens sejeste hund..
Og så Tranekær Slot, som er et af de mange slotte i området..
Min bedstemor arbejde som ung på en herregård, Havnø, og fruen på Havnø, kom oprideligt fra Tranekær, så hun inviterede min bedstemor med på en tur derned engang.. Det må ha været en helt fantastisk oplevelse at være gæst på et kææææmpe slot :) 


Vi kom (selvfølgelig) til at købe en masse blomster, som vi slet ikke havde plads til i bilen!


Chefen i blomsterbutikken.. Churchill har det kølige overblik :D

Så hyggeligt og fantastisk!!

Mor, far og Silke med smukke Tranekær i baggrunden.. Man kan desværre ikke komme tættere på..


3 kommentarer:

  1. Smukke billeder! Det lyder til I havde en rigtig god tur. Churchill er virkelig sej.

    SvarSlet
  2. Fantastisk billede af dine forældre og Silke.

    SvarSlet
  3. Vi havde den bedste tur, du skal med næste gang :)

    Tak Lærke, farverne er så smukke derpå :)

    SvarSlet