mandag den 2. maj 2011

lorte lort

Hvad betyder en ny klam neglelak, at min have er fin.. Ja kan ikke engang huske lige nu hvad der er sket de sidste par dage.. Jeg har det underligt.. Er ikke ked af det.. Er bare syg.. Meget syg.. Mine tanker er onde og dumme ved mig og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ved dem.. De skal gå væk, men jeg kan ikke fungere uden dem.. Jeg er intet udover min sygdom, den er det eneste jeg kender og den er det rigtige mig.. Jeg er syg, jeg er borderliner.. Det er mig og sådan vil det altid være.. Hvornår vil jeg resoektere det? Og hvornår vil aldre respektere det?
Jeg er i syv sind, jeg har lyst til at skrige ud til hele verden at jeg er meget syg, men så bliver de bange.. Og de få mennesker der stadig kan li mig og ikke ved hvor syg jeg er, bliver bare skræmt og løber væk.. Så langt væk som muligt.. I forvejen er jeg ikke en man tager med til ting, men hvis alle ved at jeg er meget psykisk syg, så bliver jeg ALDRIG en som kan slippe af med "FREAK-STEMPLET" i panden og det vil forfølge mig overalt.. Og hvem i al verden vil ha lyst til at ha en kæreste der er så syg? Ingen fyr vil ha lyst til at lære mig at kende og give mig en chance.. Men jeg vil ogsp kun ha en chance af N..

Hvis bare han var helt ude af mit hoved, at jeg ikke elskede ham længere, så ville det være lettere.. Så kunne jeg bare opgive alle mine drømme om mand og familie, eller bare en kæreste.. Men det kan jeg ikke så længe han spøger.. SERIØST!! Hvor skal han bare SKRIDE! Jeg hader det.. Du forpester mit i forvejen befængte ulækre hoved!!!



Undskyld mor og far, fordi jeg er så syg.. Jeg ved at jeg ikke er blevet hvad I drømte om jeres datter skulle blive.. Undskyld fordi jeg hele tiden gør jer kede af det.. Det er ikke min mening at være en byrde, men det er jeg.. hele tiden.. Undskyld..
Nu ringer jeg til jer, fordi I skal hente mig hjem til jer, fordi jeg er bange og selvdestruktiv og jeg stoler ikke på mig selv.. Vi ses om lidt.. Jeg elsker jer og undskyld.. Og undskyld Tine.. Jeg ved du er meget ked af det over jeg er syg.. Undskyld.. det har aldrig været min mening at gøre jer kede af det.. :(


4 kommentarer:

  1. Når jeg har det så skidt, som du skriver her - jeg har tilbagevendende depressioner - har jeg et billede, hvor der med store bogstaver står:
    Det går over.
    Hver gang, det går skidt tror jeg at det er en evig tilstand og lysten til livet som det er forsvinder. Og hver gang er det heldigvis gået over igen. Efter kortere eller længere tid.

    Det er ikke din skyld at du er syg. Det er ikke nogens skyld. Dine forældre elsker dig og er der uanset, hvordan du har det. De bekymrer sig og det er den største kærlighedserklæring.

    Tak fordi du har været på besøg hos mig. Under siden TABU i den højre spalte kan du finde flere links om psykiske lidelser.

    Rigtig god bedring.
    Knus og varmer tanker fra
    mette b

    SvarSlet
  2. Sødeste Mettemusen. Du skal ikke undskylde for noget som helst, nogensinde. Det er ikke fordi du selv har valgt at have det sådan her. Og ja, selvfølgelig er jeg ked af det - men det er jo kun fordi jeg ikke kan lide at se dig have det så skidt.

    SvarSlet
  3. Sødeste Mette.
    Det gør rigtig ondt på en mor at ha en datter, der er så syg, som du er lige nu, det skal ikke være nogen hemmelighed, men at du skulle være en byrde.. Nej, sådan er det jo slet ikke, vi elsker dig meget højt, og vi går ikke og spekulerer på, hvad livet ellers kunne ha budt på, og når man får et barn, elsker man det for livet, uanset hvad. Det med at sige undskyld har vi jo også snakket om mange gange, du skal bestemt ikke sige undskyld for noget, du ikke ka gøre for.
    Nu skal du huske, at du stadig står på venteliste til behandling, så med tiden vil du jo lære at leve med din sygdom på en helt anden måde, jeg er sikker på, at det nok skal blive meget bedre.
    Heldigvis er du i stand til at ringe til os om hjælp nogle gange, når du har det meget skidt, så nu ligger du og sover på dit gamle værelse, og så håber vi, at tingene ser anderledes og bedre ud, når du vågner engang.
    Mange knus og tanker
    Mor.

    SvarSlet
  4. Mette b:
    Tusind tak for din kommentar og søde ord.. Det varmer meget.. Jeg følger meget med inde på din blog i disse dage.. Det er meget spændende og det er et super godt projekt du har gang i!

    Tine:
    Jeg ved det, men ja.. Ville ønske at jeg kunne give jer noget mere og nogle bedre oplevelser!

    Mor:
    Du er verdens bedste mor.. Og jeg elsker dig og far over alt i verden.. Tusind tak for jeres støtte om omsorg.. Ellers havde jeg ikke været her nu! Glæder mig til at jeg kan give jer nogle gode oplevelser igen :)

    SvarSlet