søndag den 15. maj 2011

Sunday

Idag har jeg sovet længe, fordi jeg kom sent hjem fra Christina efter en rigtig hyggelig MGP-aften med hende og Ea.. Vores danske drenge vandt jo desværre ikke :( Og heller ikke Irland, som var min personlige favorit :)
Trods det dårlige vejr var jeg en tur ude i haven sammen med mine to guldklumper.. Den ene klump viste sig så at være lavet af lort.. Heh.. Mille fangede en lille fugleunge, men jeg tror den slap fri, men det var sindssygt.. Solsorteforældrene havde fået 3-4 andre fugle til at hjælpe og så jagtede de os alle tre.. Jeg frygtede for mit liv et kort øjeblik.. Hehe..
Men haven er fyldt med smukke og duftende blomster.. Jeg er simpelthen så glad for min skønne have..





2 kommentarer:

  1. Det kan jeg godt forstå - din have er simpelthen så skøn.

    SvarSlet
  2. Ja.. Og var på planteskolen igår.. Så nu er den skønnere :)

    SvarSlet