torsdag den 19. maj 2011

Sommerhus

I dag tager jeg på miniferie sammen med mine forældre.. De har inviteret mig med på en forlænget weekend til Langelang.. Det glæder jeg mig rigtig meget til, for trænger til at få lidt nyt luft i lungerne og se noget nyt.. Mor har bestilt et 4 stjernet hus med spabad og sauna, så jeg skal tilbringe tiiimer i spaen.. Mmm.. Jeg trænger i den grad til noget selvforkælelse :)
Mit ønske om hvad vi skulle lave er at se nogle af alle de smukke herregårde, der ligger dernede omkring, så vi har aftalt at vi skal til Egeskov :) Jeg glæder mig meget, især til at se den smukke have og gå i labyrinten.. Tror jeg får en lille smule stress, men mon ikke det går? Jeg kan nok bare ikke lade være med at kigge mig over skulderen, for at se om Jack Torrance jagter mig med en økse.. Hehe.. Heldigvis sner det ikke :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar