torsdag den 5. maj 2011

Vintage-Kompagniet og Møllegaarden

I forgårs fik jeg en skøn pakke fra Vintage-Kompagniet fyldt med småting som jeg har bestilt til mig selv, fordi jeg havde lidt ondt af mig selv en aften.. Og samme aften bestilte jeg en stor ting til mig selv fra Møllegaarden, som lå ude på min dørmåtte igår formiddags :)

Smukke, smukke ting, der kommer til at pynte i min lejlighed.. Hvis du undrer dig over hvad det er, der står op af væggen, så er det et skønt omslag til løse papirere :)


Jeg har længe ledt efter et perfekt pynte-fuglehus og endelig fandt jeg det.. Ib Laursen har (igen) lavet noget helt fantastisk.. Her i sommer skal det hænge udenfor i mit store træ ved terassen :)

Smukke små detaljer :)

 

1 kommentar:

  1. Hej Mette
    Jeg fandt lige din blog - og ser at du har skrevet søde ting om os :o)

    Tusind tak - kig forbi min blog hvis du har lyst ;o)
    Klem Tina

    SvarSlet