onsdag den 4. maj 2011

Onsdag med afslapning og drømmemanden

I dag har jeg været til terapi og gået lidt rundt inde i Hobro.. Ellers har dagen bare stået på afslapning.. Det trængte/trænger jeg virkelig meget til.. Har haft det skidt søn-man hvor jeg var hos mor og far, men jeg er helidgvis ved bedre mod nu :)
Og jeg har en fantasisk weekend at se frem til.. Min søster kommer hjem fra København og fredag afsten skal vi på Aalborg  Stadion (eller Energi Nord Arena, som jo er det rigtige navn), og der er allerede solgt over 11000 billetter!! :D Det bliver meget grænseoverskridende med alle de mennesker, men jeg glæder mig og det skal bare gå godt.. :) Foooorza de RØØØØØØØDDDDEEEE!!
Lørdag skal jeg være barnepige for Signe og Lykke ;) Vi skal hygge med slik, film, the og lune tæpper.. Jeg glæder mig :)


Nu vil jeg gøre mig klar til der kommer Bonderøven, lige om lidt.. Frank er fantastisk og han er min drømmemand.. Hvem drømmer ikke om at ha en mand, der kan bygge eller lave hvad som helst til en?  Eller om en mand der brænder for det simple liv på landet, er dyreglad, charmerende, varm og sjov? Om en mand der har både heste og en Husky? Og hvem drømmer ikke om at komme til at bo på en gård, der hedder noget så smukt som Katstaniegården? Dét gør jeg i hvert fald.. Puha.. Ham har jeg godt nok drømt om i en del år efterhånden.. Suk..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar