søndag den 29. maj 2011

Afgørelsens time

Jeg er ved at brække mig af nervøsitet.. Jeg kan ikke sidde stille og er i bund og grund ved at blive sindssyg.. Min elskede klub skal spille for overlevelse i superligaen i dag, og der er rigtig meget, der kan gå galt, men vi har chancen for stadig at kunne afgøre det selv..
OB er nogle kællinger.. 4 af deres profiler er "skadede" inden deres kamp mod lyngby.. De burde ha respekt og stille med stærkeste opstilling, selvom de er sikret sølv-medaljerne..


Jeg kan ikke skrive noget fornuftigt nu.. Jeg er simpelthen så nervøs..

FORZA DE RØDE!! 
Vi tror på jer gutter, vi rykker ikke ned.. Puha.. Kan forestille mig hvor nervøse spillerne er, men jeg ved I klarer den.. Sender alle mine positive tanker og krydser alt hvad der kan krydses.. Kom så drenge!!!

Fader vor, du som er i himlene!
Helliget vorde dit navn,
komme dit rige,
ske din vilje
som i himlen således også på jorden;
...
giv os i dag en sejr til de rø'e
og hjælp os med at blive i Superligaen.
AMEN.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar