fredag den 1. juli 2011

Dresden 2004

Min fantastiske søster tager mandag på sprogkursus i Dresden, så hun kan få snakket en masse tysk.. Når Tine er færdig med kurset slutter vi os til hende og holder ferie et andet sted i Tyskland..
Vi har før været et par dage i Dresden i 2004.. Der var jeg 15 og Tine var 19.. Det er lidt sjovt at se de billeder, så det skal Tine ikke snydes for :)


At være ung.. og tynd ;)

Jeg er bare helt vild med mine lyserøde plastik armbånd! Hvorfor sagde du ikke noget til mig Tine? ;)

Hvor er vi søde :) Hvis man ser godt efter, så kan man se at jeg har et sugemærke på halsen og min daværende kærestes halskæde på :D Og Tine har Tiger Tunes badge på!

Du er verdens bedste <3
  
Ps. I dag er jeg syg og træt, så kan slet ikke formulere mig ordenligt.. Men det er også billederne, der er det vigtigste i dette indlæg :)

1 kommentar:

  1. Hihi, hvor er vi bare flotte! (og tynde, ja...) Det var altså en god tur. Selvom jeg var lidt trist meget af tiden. I år bliver også god!

    SvarSlet