søndag den 10. juli 2011

Aftentur ved fjorden

Den anden aften gik Silke og jeg en dejlig tur ved fjorden.. Vi har gået ved fjorden tusind gange og hun har aldrig haft lyst til at gå i vandet, men her inden for de sidste uger er hun blevet helt vild med vand.. Hun springer og spurter ud i vandet efter de pinde jeg kaster og hun elsker at gå inde i det lave vand og pladre i sandet og finde muslinger.. Hun er så sød <3

Fuld fart efter pinden

Silke flyver på vandet :)

Skatter :D

En beskidt Muddi synes det er hårdt at sidde stille for fotografen..

Silke hygger

2 kommentarer:

  1. Hvor vildt! Jeg tror du har photoshoppet hende ind i billederne. Jeg må se det før jeg tror det.

    SvarSlet
  2. Hej søde!
    Det ser hyggeligt ud! Du må tage mig med på en tur snart :) Jeg bor hjemme indtil jeg finder lejlighed i København - så har masser af tid :)
    søde tanker fra Mathilde

    SvarSlet