søndag den 24. juli 2011

Hjemme igen

Jeg er hjemme igen efter to ugers ferie i Tyskland.. Jeg kom hjem sent igår aftes efter en meget lang tur hjemad, som til sidst også blev for meget for mig, men jeg klarede det.. Og endda uden at få helt amok når jeg kom hjem.. Det havde jeg ellers regnet med, men det gik :)

Lige nu sidder jeg i sofaen og putter mig i min nye Isabellas by Greengate plaid sammen med Silke.. Og den næste uge skal jeg putte med en ekstra snude; jeg skal passe lille Bella, mens hendes familie er på ferie.. Hun klarer alt det nye rigtig godt, selvom hun piver lidt engang i mellem og ikke helt ved hvad hun skal gøre ved Mille, men jeg er sikker på at det hele kommer til at gå..


Jeg er af uvisse årsager i dårligt humør.. AaB vandt over AGF, hvilket jeg er rigtig glad for af mere end en grund, men alligevel hænger hovedet nedad.. Det er som om at nu hvor jeg er hjemme fra ferien har jeg ikke mere at se frem til.. Og det eneste jeg har lyst til er at ride.. Men det er svært når man ingen hest har..  Men i morgen kommer min bostøtte heldigvis, så kan jeg snakke med hende og få pakket lidt ud.. Nu vil jeg op og løse lidt indtil jeg falder i søvn.. Godnat! :)

Silke bliver kølet af i Elben midt i Dresden

Ingen kommentarer:

Send en kommentar