søndag den 6. februar 2011

Velkommen indenfor!

Jeg flyttede ind i min lejlighed 1. nov.. Da jeg fik lejligheden var den helt utrolig grim.. Brune, gule, lysegrønne og mørkegrønne farver over det hele.. Lejligheden er nu smuk og lys og mangler kun nogle små ting, for at den bliver perfekt.. :)
Jeg vil senere vise før og efter-billeder af lejligheden, men nu vil jeg starte med at vise billeder af min gang, som jeg deler med min nabo.. Gangen er stadig helt ubeskrivelig grim; den er lyseerød og turkis med verdens grimmeste gulvtæppe ;)
Jeg vil snart snakke med min udlejer om at få malet derude og få noget pænere gulv, men indtil videre må jeg bare få det til at være så hyggeligt som muligt :)


Smukke Perlehyacinter prøver at give lidt hygge i utroligt grimme omgivelser :)

Smukke Perlehyacinter også kaldet Muscari :)

Min hyggelige måtte :)

Når man rider og har hund, har man mange beskidte støvler :)
(Læg også mære til det utroligt flotte gulvtæppe)

4 kommentarer:

  1. HVAD mand? har jeg virkelig stået i den gang? ;) det kunne jeg slet slet ikke se, da der var mørkt, da jeg kom til din fødselsdag.

    SvarSlet
  2. Haha det var godt lyset var slukket.. Den er bare SÅ ækel!!! :D

    SvarSlet
  3. Jeg ville nok også være løbet skrigende bort ;)

    SvarSlet
  4. Ja, så det var got at der var så mørkt!

    SvarSlet