fredag den 25. februar 2011

Rødt og hvidt hjerte

Selvom jeg er en rigtig tøse-pige, så elsker jeg fodbold og går virkelig meget op i det.. Fra jeg var helt lille spillede jeg fodbold og var faktisk rigtig go til det.. Jeg stoppede dog som teenager, men min interesse er ikke forsvundet..
Jeg er glødende AaBfan og har været det meget meget længe.. I mine øjne er der kun en klub i hele verden og det vil aldrig blive ændret.. Desværre ligger AaB sidst her i vinterpausen, men jeg er faktisk helt overbevist om at vi klarer den her i foråret :)
I januar var jeg med min søster og far ude og se en træningskamp i Hobro, hvor AaB selvfølgelig vandt :) Efter kampen fik vi taget billeder med nogen af spillerne og jeg følte mig som en ung teenager, der er tæt på Justin Bieber.. Mit hjerte hamrede i hvert fald sådan :D




Ronnie Schwartz og jeg.. Jeg bilder mig ind at vi ligner et sødt kærestepar herpå :D Haha


Jeg har det som blommen i et æg i armene på Jeppe Curth (som er en bomber) og Kenneth Emil (som er stor og stærk)


AaBs sportsdirektør Lynge Jakobsen er en fantastisk mand, som jeg beundrer rigtig meget og så er han bare en helt fantastisk dejlig og venlig mand :)



2 kommentarer:

  1. Jaaaaah, jeg tænkte godt på, at du også burde poste dine billeder. :) Du er så sød sammen med Ronnie, heh. Jeg er glad for jeg fik et billede af DC, han er jo nok fortid nu. :(

    SvarSlet
  2. Ja det er jeg også ked af at jeg ikke fik :(
    Hvorfor er han fortid? Jeg har jo ikke haft internet i omkring en uge.. Men nu er min nye computer klar til brug :)

    SvarSlet