lørdag den 12. februar 2011

Matsumoto!

I dag har jeg været ude ved mine veninde Lykke, som er syg.. Vi har hygget os rigtig meget og har fået snakket en masse girly-talk.. Lige hvad jeg havde brug for :)
Da jeg kom hjem, stod der en pakke fra Nelly på min måtte.. Jeg havde næsten ikke tid til at tage snoren af min hund Silke, fordi jeg så gerne ville åbne pakken :) Og i pakken var der disse skønheder, som jeg har blogget om tidligere:


Skønne matsumoto wedges fra Nelly.. De er i en slags fake "sælskind" med leopardpletter :D De er bare fantastiske og passer perfekt, så det kunne ikke blive bedre :)


Nu vil jeg smutte op i seng, for i morgen skal jeg til Randers og hygge med min veninde Christina :) Vi starter med en omgang brunch, og så shopping for alle de penge vi ikke har.. Dagen bliver asluttet med en omgang sushi :) Tror det bliver en hyggelig dag..

3 kommentarer: