søndag den 20. februar 2011

Min søndag i billeder

I dag er jeg meget træt og mut, så dagen bliver brugt i sengen.. Silke og jeg har gået en dejlig lang tur, så vi må gerne lave ingenting nu.. Jeg skriver et mere spændende indlæg senere i dag, men viser nogle billeder nu, som  i dag siger mig noget af den ene eller anden grund :)

Sød lille ræv, som behøver sin pels meget mere end klamme mennesker gør!!


True..
 
Mette, interrupted

Hvordan bliver man så nice? :)


A dream..

Ja tak :)

Haha.. Jeg elsker Twilight, men det her er virkelig sjovt!:D

Min søde hund og jeg.. Hun skal med fordi hun redder mig fra mig selv, når jeg har mest brug for det.. Og fordi hun snorker meget højt lige nu :)

1 kommentar:

  1. Silke er så dejlig. Næsten lige så dejlig som dig! Jeg vil gerne med på slædehundetur engang.

    SvarSlet