mandag den 28. februar 2011

Flowers in the window

Den anden dag var jeg nede i butikken hvor jeg arbejder, som er verdens dejligste og smukkeste blomsterbutik, som hedder Kirkepladsens Blomster og ligger i Mariager.. Jeg har de sødeste kollegaer og chef, som støtter og hjølper mig rigtig meget..
Jeg elsker forårsløg i alle afskygninger, så jeg kom jo hjem med et par stykker af dem og så den smukkeste lilla hortensia :)
Jeg elsker at gå i genbrug med min mor og vi hygger os rigtig meget med at gå rundt og lede efter små skatte.. Sidst fandt jeg fx. et smukt lagkagefad i glas til 30 kr og tre små kaffekopper, som jeg nu bruger til blomster :)

Hvide perle hyacinter og en pink hyacint giver forår i mit vindue :)

Små hvide perle hyacinter


Smukke røde tulipaner.. Jeg havde desværre ikke mere bark, jeg plejer ellers aldrig at ha blomster eller planter stående uden bark til at dække jorden, men farven er så frisk og smuk :)

Hvide perly hyacinter og Jeanne d' Arc Living bringer foråret ind i mit mørke soveværelse


Smuk lilla hortensia i en lækker ny potte fra 2 Have

Gamle løg fra blå perle hyacinter og vibeæg, som venter på at komme ud i jorden, når frosten er forsvundet :)

1 kommentar: