søndag den 27. februar 2011

Electronics

Dette indlæg kommer overraskende til at handle om elektronik.. Og jeg tror godt at jeg kan love at der går meget lang tid inden det kommer til at ske igen..
Men grunden er at min gamle bærbar er brændt sammen, efter længere tids sygdom.. Den havde lidt længe og bogstaveligt talt skreget af smerte, så det var det bedste.. Men det efterlod mig jo uden en computer, så igår var jeg på computershopping i Aalborg.. Og det endte med at jeg kom hjem med en super lækker computer.. Mit eneste krav var at den var hvid eller lyserød.. Så måtte min far bestemme resten..
Jeg endte med at købe en hvid hp.. Den er simpelthen så lækker og designet er fedt.. Over hele computeren er der et småt mønster og musen er rigtig fed.. Det er sådan noget jeg falder for :) 




Til min fødselsdag i januar fik jeg også et nyt digitalkamera, fordi jeg kom til at smide det gamle væk under en bytur i sommers.. Så nu hvor vi er i gang, vil jeg også lige vise mit nye kamera, som selvfølgelig er.. PINK!



1 kommentar:

  1. Hej :)
    Syntes den hvide hp computer er rigtig fed..
    Vil gerne vide hvor og hvornår du har købt den?
    Og hvad den hedder?
    Har kigget efter den flere gange, men har ikke kunnet finde den. ):

    SvarSlet