onsdag den 9. februar 2011

My King

I dag har været en rigtig lorte dag, som så mange af mine andre dage er.. I dag har dagens højdepunkt været Michael Jackson.. Jeg købte en fantastisk bog med ham igår og har hørt en masse af hans fantastiske sange hele dagen.. Han var en fantastisk person, som jeg kan huske fra jeg var helt lille, fordi min søster var (er) kæmpestor fan af ham.. Det er en af de bedste ting hun har lært mig.. :)
Jeg husker stadigvæk, dengang jeg kom til at ødelægge hendes History cd, og gav hende alle mine sparegris-mønter, fordi jeg var så ked af det..
Jeg husker også TYDELIGT hvad jeg lavede da han døde.. Jeg var lige flyttet i ny lejlighed og havde hverken tv eller internet, og så fik jeg en beskd om at han var død.. Og jeg troede bare ikke på det.. Det var midt om natten, men jeg var nødt til at ringe til min mor, fordi jeg måtte vide besked.. Efter hun sagde det gik der bare en sort klap ned.. Min daværende kæreste, grinede lidt af mig og synes jeg var skør.. Så jeg gad ikke være sammen med ham, så jeg gik ud på altanen og sad der i flere timer og tænkte.. Dagen efter lå jeg på gulvet og græd, mens jeg hørte "She is out of my life" om og om igen.. Lidt overdrevent måske, men jeg havde det også rigtig skidt i den periode, så det vare bare prikken over i'et, at noget så fantastisk havde forladt verden..


MJ betyder meget for mig, fordi jeg især har hørt ham meget mens jeg har haft det rigtig skidt og bare har gået hjemme.. Hvis jeg har det rigtig skidt, men bare IKKE gider det længere og prøver at kæmpe imod, så hører jeg "Smile" med MJ, for den er så fantastisk! Ved godt at han ikke har lavet den, men jeg føler at han synger den til mig, når jeg er skidt..
Jeg hører "Leave me alone" når jeg er vred og gal over min sygdom og ikke føler at nogen forstår mig! Jeg kan den udenad og råber og skriger med på den.. Jeg føler at Michael forstår hvordan jeg har det, når jeg hører den..
Når jeg er glad hører jeg også MJ, så han er med mig rundt i hele følelsesspekteret!


Jeg er forelsket i hans stemme, hans smukke smil, hans dans, hans godhed og gavmildhed, når han spiller badboy, hans tøj, hans alsidighed, hans positivitet og alt andet han står for.. Hvis flere var som ham, ville verden være et meget bedre sted!
Jeg elsker dig Michael, og du vil have stor betydning for mig resten af mit liv! <3








I love you Michael!! <3

2 kommentarer:

  1. Søde Mette, det er så dumt at du skal have lortedage. Men hvor er det dog fint skrevet om MJ. Jeg savner ham også, og han er SÅ dejlig på de billeder du har fundet - klart min yndlings MJ-periode.

    Det var i øvrigt 15,50 kr du gav mig i småpenge... :)

    SvarSlet
  2. Jaa.. Det er fra den periode, som jeg kan huske fra jeg var lille.. Men han er fantastisk og han kan altid gøre mig glad.. Jeg fandt en masse specielle og sjove billeder af ham igår :)
    Ej var det ikke mere? Hehe troede da det mindst var omkring 30 kr :D

    SvarSlet