fredag den 21. januar 2011

FYI

Nu vil jeg lige svare på nogle spørgsmål, som jeg har set på andre blogs.. Så vil det jo være sjovt at se engang senere, om mine svar er de samme :)

Ting som du aldrig forlader dit hjem uden: Makeup, nøgler, pung, mobil, Eight Hour Cream, kontaktlinser og som regel Silke J
 
Favorit makeup mærke: Helt klart Dior! Det er nogle fantastiske produkter.. Er især helt afhængig af Diorshow Mascara..
Favorit blomst: Calla og Strelitzia
Yndlingstøjbutik: H&M
Favorit parfume: Marc Jacobs: Daisy

Høje hæle el. flade sko: Jeg elsker høje hæle og køber ofte nye J Men til hverdag går jeg som regel i flade sko, fordi jeg står op hele dagen..
Yndlingsfarver: Lilla
Drikker du energidrikke: Ja, køleskabet er fuld af Red Bull
Drikker du ofte juice: Nej, men når jeg gør, er det multifrugt..
Yndlingsbog: ALT skrevet af Tolkien, og "Alt bliver oplyst" af Jonathan Safran Foer.. Og så er jeg meget vild med bøger af Stephen King..

Bruger du en gaffel til at spise pomfritter med: Neej, faktisk aldrig..
Yndlingscreme: Eight Hour cream, uden tvivl..
Hvem synes du er verdens lækreste mand:  Jeg er ikke et sekund i tvivl.. Robert Pattinson, my love!

Bliver du nemt sur: Ja det gør jeg desværre..

Kan du godt lide at jagte spøgelser: Jaa, men der er bare ikke så mange spøgelser.. Husker især en go jagt på "Den døde Murer" på efterskolen, med min rumbo! Sjovt og uhyggeligt.. :D

Har du nogle fobier: Jeg er ikke særlig glad for bakterier, for at sige det mildt..
Bider du negle: Nej, ikke længere.. Jeg holdte op i sin tid, fordi jeg fik en Danny Kool cd for det!

Dine største ønsker: En ting jeg vil holde for mig selv, få en Sibirian Husky, en hest, komme til Japan, få min drømme gård og så få en hulens masse penge!
 
Hvad er din yndlingsfilm: Lord of the Rings, Twilight, Shutter Island, Kill Bill og Inglorious Basterds.. 
Drikker du kaffe: Nej, men masser af the.. Drikker the hver dag..

Jeg ku godt! :D





Ingen kommentarer:

Send en kommentar