onsdag den 19. januar 2011

Mål for 2011!

Nu hvor vi er kommet ind i et nyt år og jeg lige har fået en blog, så synes jeg at det er et godt tidspunkt at stille mine mål op for 2011.. Så er det ligesom skrevet ned og næste år kan jeg se hvor mange af tingene, der rent faktisk blev til noget :)

  • Tabe mig
  • Starte til agility med Silke
  • Få ordnet haven og terassen, så det hele ser pænt ud
  • Komme ud og rejse
  • Blive bedre til at få lavet aftensmad i hverdagen
  • Få arbejdet til at fungere 100 %
  • Få lavet påfugle-tattoveringen
  • Få tid til at ride noget mere
  • Rydde op i planterummet og gøre det hyggeligt
  • Besøge min søster i København noget oftere
  • Holde op med at bruge så mange penge på ligegyldige ting
  • Få lavet de sidste små ting i lejligheden: sat hylder op, hængt billeder op osv
  • Få fremkaldt billedet af mormor og morfar og få det hængt op
Det er det her smukke billede af min mormor og morfar jeg vil ha forstørret op og sat i en pæn ramme.. Det er et fantastisk smukt billede og det ligner noget fra en film :)

1 kommentar:

  1. Det er nogle fine mål! Især den med at besøge mig, hehe. Det gode er, at det jo også er nogle ting, der vil gøre dig glad. Hvis du finder ud af at få det billede fremkaldt, så fremkald lige et til mig også. :)

    SvarSlet