fredag den 14. januar 2011

Al begyndelse er svær!

Velkommen til :)
Nu har jeg endelig taget mig sammen til at få min egen blog. Jeg har tænkt over det i lang tid, men nu tager jeg mig sammen, så nu må vi se hvad det ender med.. Lige nu synes jeg godt nok at det er meget svært at finde ud af, men det bliver forhåbenligt bedre..
Men jeg vil starte ud med at vise hvad jeg lavede igår (eller rettere hvad min far lavede) Han satte nemlig hylder op til mine fine stiletter, så de hænger på væggen ved min seng. Så nu har jeg en smuk udsigt fra min seng :)

3 kommentarer:

  1. Hvor er det bare en super start, søde :)
    glæder mig meget til at følge med!

    SvarSlet
  2. Hihi tusind tak søde..
    Er glad for din hjælp igår :)

    SvarSlet
  3. Det ser virkelig godt ud! Glæder mig til at se det live. :) Fin blog, sødeste!

    SvarSlet