onsdag den 19. januar 2011

Fantastiske sko

Jeg har meget længe været forelsket i et par sko fra Jeffrey Campbell, som med min indkomst er aaalt for dyre (1399 kr), desværre.. Jeg drømmer tit om hvad de kunne gøre for alle mine kjoler.. Suk.. Og nu i dag, hvor jeg keder mig, begyndte jeg selvfølgelig at kigge på sko på nettet.. Og så dukker de op igen, men jeg må IKKE købe dem :(

Wauw wauw wauw :)

Og nu når jeg alligevel sad på Nelly og savlede, så fandt jeg selvfølgelig også et par andre sko jeg må eje.. De er heldigvis i en lidt anden prisklasse, så "kommer nok til" at købe et af dem i februar :)

Disse skønheder er fra Nelly Shoes og koster 399 :)
Disse smukke sko er også fra Nelly Shoes og koster sølle 299!


2 kommentarer:

  1. Jeg har jo sagt, at jeg med glæde skal sætte et eller to par tegnstifter i et par sko, søde ;) hehe

    SvarSlet
  2. Ja det må vi prøve engang søde :D

    SvarSlet